به جرم عشق

مبادا اهل حق را تنها بگذاریم

به جرم عشق

مبادا اهل حق را تنها بگذاریم

بسم الله و بالله و علی ملّة رسول الله
(صلی الله علیه و آله)

سلام و خوش آمدید.

اینجا مجالی است برای اندیشیدن عاقلانه، تا زمینه ای باشد برای عمل کرن عاشقانه. انشاء الله

۰۴
فروردين ۹۴

سلام

از راهیان نور بر گشتم شکر خدا..

اما چه راهیانی..

چه پذیرایی کردن شهدا..

سلام بر شهدا..

سلام بر سید الشهدا..

سلام بر ام الشهدا..

سلام بر منتقم خون شهدا..


چطور بنویسم از این هفت روز؟

هفت روز میهمانی..

که شهدا سنگ تمام گذاشتند..


رب اشرح لی صدری..

واحلل عقدة من لسانی..


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۴
به جرم عشق

نظرات  (۶)

سال نو مبـــــــــــــــــــــــــــــارک
امیدوارم در سال 94 به همه ی آرزوهاتون برسین!
پاسخ:
سال نو شما هم مبــــــــــــــــــــارک نیلووووو عزیز
همه آرزوها؟؟؟؟
ممنون که اینقده مهربون دعا کردین.
راستی شما همون niloooooo جان نیستید که توی وبلاگ "هدیه مهربان ترین " هم نظراتتون رو می بینم؟
خوشحالم از رفاقت مشترکمون.
۰۸ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۲۳ تنهایی هایم با خدا
ﻓﺮﺩﺍﯼ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﺩﺷﻤﻦ ﺑﻌﺜﯽ ﺧﺮﻣﺸﻬﺮ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺖ
ﺟﺴﺪ ﺑﯽ ﺟﺎﻥ ﻭ ﻋﺮﯾﺎﻥ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺗﯿﺮﮎ ﺑﻠﻨﺪﯼ ﺑﺴﺘﻪ
ﻭ ﺩﺭﺁﻥ ﺳﻮﯼ ﮐﺎﺭﻭﻥ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﺭﺯﻣﻨﺪﻩ ﻫﺎﯼ ﻣﺎ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ
ﺑﻮﺩﻧﺪ !
ﺗﮑﺎﻭﺭﺍﻥ ﻧﯿﺮﻭﯼ ﺯﻣﯿﻨﯽ ﺍﺭﺗﺶ ﺑﺎ ﺗﻘﺪﯾﻢ 3 ﺷﻬﯿﺪ
ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﺁﻥ ﺟﺴﺪ ﺭﺍ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺁﻭﺭﺩﻧﺪ !...
ﺳﻪ ﺷﻬﯿﺪ ﺑﺮﺍﯼ " ﺟﺴﺪ " ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ !...
ﺣﺎﻝ ﭼﻪ ﺑﺮ ﺳﺮ ﻏﯿﺮﺕ ﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﻣﺎ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺍﻧﺪ
ﮐﻪ ﺧﻮﺩ ﺧﻮﺍﻫﺎﻥ ﻋﺮﯾﺎﻥ ﺑﻮﺩﻥ ﺩﺧﺘﺮﺍﻥ ﺩﺭ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺷﺪﻩ ﺍﻧﺪ ... ؟"
سلام گلم.
منتظریم... بنویس.. از شهدا بنویس... برای اونایی که در آرزوی زیارت شهدا هستن بنویس.. 
از شهدا بنویس.. از کسانی که زنده اند و شاهد ما هستند بنویس...
بنویس...
من یبار نشستم زندگیم رو مرور کردم، دیدم اون سفر به مناطق جنگی که در ابتدای نوجوانی داشتم و اون قول و قرارها و نجواها با شهدا بود که منو و زندگیم رو حفظ کرد...
...وجود یه شهید عزیز در خانوادمون هست که اهل فامیل رو از فتنه ها حفظ کرده...
سلام خدا بر شهیدان

پاسخ:
سلام ساحل عزیزم
وقتی آدم می بینه از شهدا نوشتن، طرفدار داره عمیقا ذوق زده میشه و میگه خدایا شکرت..
و وقتی می بینم یکی مث من قراره بنویسه میگم  همتم بدرقه راه کن ای طایر قدس..
راستش قبل از راهیان نور، یه حرکتی به لطف خدا برای شهید فامیلمون و مادر مکرمه ش شروع کردم که دیدم باید هر چه زودتر اعلامش کنم و تبدیلش کنم به یه جنبش. جنبشی که قبلا توی جمع آسمانی صحبتش بود.
انشاء الله ظرف امروز و فردا و به یاری خود شهدا رونمایی می کنم ازش...
راستی 
هر وقت میرم امامزاده صالح، کنار شهیدان گمنام، شهید دکتر شهریاری آرمیده؛ وقتی پایین پای شهید شهریاری می ایستم، بی اختیار مثل ابر بهاری گریه میکنم... جگرم میسوزه و اشک جاری میشه...
خدایا به حق این شهدا... چنان کن سرانجام کار.. تو خشنود باشی و ما رستگار
پاسخ:
من هنوز توفیق پیدا نکردم برم مزارشون..
راس میگی شهید شهریاری یه جور خاصی دل آدمو می سوزونه...
شهید احمدی روشن یه جوری..
شهید رضایی نژادم یه جور..
اما تا حالا از نزدیک تجربه نکردم..اللهم الرزقنا..
۲۷ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۰۷ کتیبه زیبا هیوا

سلام.

خوش به سعادتتون...التماس دعا

۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۴:۴۷ تنهایی هایم با خدا

سلام به سیرت قشنگ به جرم عشق، خوبین ؟؟

آپ شین دیگه ، خیلی منتظرم....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی